Tuesday 30 August 2011

EID KU...-DAY 1-

-DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI-

so...hari ini bermulalah tradisi baru bagi keluarga aku iaitu beraya dirumah sendiri...untuk 
aktiviti aku kat kampung aku dah cerita kat entry lepas...
so kali ini aku nk tulis pun tak berapa nak larat sebab penat dan kekenyangan...hehehe...
tengok la abang aku ni...sebelum pergi solat aidilfitri sempat lagi online...hahah
hahaha...tengok ayah aku...hensem boy...balik solat ta sempat masuk rumah polish kasut dulu paper hal...
memang kebiasaan nya dimana-mana perkara diatas ini memang wajib..
lepas itu kami semua bergerak lah ke kubur nak ziarah arwah atuk nenek sedara-mara yang dah pergi..
tapi sebelum jalan tu sempat lagi main snap2 gambar...hahaha
dua beradik yang agak menjadi rebutan...hahah
my beloved parent....ltsfdm...
lepas tu bergerak lah kami ke kubur...
ustaz syam baca kan tahlil untuk arwah...sedih2...

then kami ke paroi...
rumah pertama..hahaha...
makan dan makan..
rumah kedua...
makan lagi..hahaha
rumah ketiga...
masing-masing tak larat nak makan da...da full semua...
seronok...
time malam turn family aku lah pulak terima tetamu....
ramai jugaklah yang datang...padan muka aku..hahaha

so...untuk hari pertama ni tak de lah bosan tapi ta seseronok dulu...tapi ni lah tradisi baru yang akan berlanjutan untuk kerluarga aku....hehehe

aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin...

-SALAM SEJAHTERA-

No comments:

Post a Comment